Kontakt Kvikto.dk - Har du spørgsmål så kontakt os her ✓

Kontakt

HAR DU SPØRGSMÅL TIL KVIKTO?

Her er de 3 mest stillede spørgsmål

1. Hvordan betaler jeg?

Du kan betale din månedlige ydelse på 4 måder hos os. Den hurtigste og nemmeste måde er, at betale med dit betalingskort eller MobilePay ved at logge ind på din profil.

På din profil kan du også finde dine girokortoplysninger. Ønsker du at indbetale med bankoverførsel, så kan du gøre det til nedenstående konto. Marker venligst din indbetaling med dit CPR-nummer.

Bankoplysninger: Reg: 9070 Konto: 1630715489.

2. Kan jeg forhøje lånet?

Vi tilbyder forhøjelse af lån. Hvis du ønsker dette, kan du ansøge om en forhøjelse direkte fra din profil. Godkender vi din forhøjelse, udbetaler vi pengene med det samme. Er muligheden for forhøjelse ikke på din profil, kan det skyldes, at du har nået den lånereamme vi har kreditvurderet dig til.

3. Hvordan nulstiller jeg min adgangskode?

Du kan nulstille adgangskoden her.

Så modtager du en 4 cifret kode på din SMS, som du skal bruge for at nulstille din adgangskode. Din nye adgangskode skal indtastes 2 gange.

Kundeservice

Hverdage

9-17

Telefon

+45 70 77 77 50

E-mail

kontakt@kvikto.dk

Nemt, hurtigt og sikkert

Fleksible lån hos Kvikto.dk

Hos Kvikto tilbyder vi lån fra 3.000 – 15.000 kr. Du får lånet udbetalt til din NemKonto.

Få svar på din ansøgning med det samme

Når du ansøger om et lån via din computer, tablet eller smartphone, tjekker vi dine oplysninger automatisk, og du vil få svar på din ansøgning med det samme. Godkender vi din ansøgning, udbetaler vi pengene til din NemKonto inden for 1-2 bankdage.

Du skal ikke stille sikkerhed

Når du låner hos Kvikto skal du ikke stille sikkerhed i form af hus eller bil. Vi spørger heller ikke om hvad pengene skal bruge til – det er helt op til dig!

VIRKSOMHEDS- OG BANKOPLYSNINGER:

AdresseKristianiagade 1, 2100 København Ø
CVR-nummer38143824
Registrerings- og kontonummer9070 - 1630715489